ایرانسل

ساخت وبلاگ

ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات دیجیتال شناخته می شود. ایرانسل در این چند سال اخیر تلاش کرده است تا با ارائۀ به روز ترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یکپارچه از برند ایرانسل در مسیر تحول ایجاد کند. درواقع با ورود به عصر دیجیتال جایگاه خود را تثبیت کرد. اکنون گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه، ایرانسل از جدیدترین لوگوی خود با طرحی ساده و مینیمال رونمایی کرد.
ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

با توجه به تغییر سبک زندگی کاربران و عصر دیجیتال سادگی و سرعت مهم ترین اولویت در زندگی کاربران شده است. ایرانسل از یک لوگوی ساده و مینیمال رونمایی کرد تا در جهان پر سرعت امروز و چشم انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصویر بکشد تا در کنار آن بتواند به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال به کاربران خود ارائه کند. یکپارچه سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، از جمله مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود بوده است.

رنگ زرد و طرح بیضی، مثل سابق، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید لوگو نیز، همچنان حضور دارند. تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمند ساز کسب و کارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از شرکت ارتباطی Telco به شرکت فناوری Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود خبر داد: معتقدیم که همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.

وی در آخر گفت: در تلاش هستیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد فرصت برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری انرژی خود، به زندگی درخشان تری دست یابند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 21:20